Chcesz wzmocnić wizerunek kliniki medycznej w Internecie? Ekspert z Marketing System podpowiada, jak to osiągnąć

Dziś jest:Środa, 29 czerwca 2022, Imieniny: Piorta, Pawła

Informacja Medyczna

2014-06-09

Chcesz wzmocnić wizerunek kliniki medycznej w Internecie? Ekspert z Marketing System podpowiada, jak to osiągnąć

Pacjenci, mając świadomość wysokiej jakości świadczonych usług, chcą w profesjonalne ręce oddać swoje zdrowie. Powstające kliniki medyczne to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie placówkami tego typu. Dla pacjentów większa liczba medycznych centrów to możliwość wyboru tej najlepszej. Dla samych klinik - coraz większa konkurencja. Dlatego już atrakcyjne ceny, rekomendowani specjaliści oraz wysoka jakość zabiegów nie są wystarczające. Koniecznością jest podjęcie dalszych działań, które wyróżnią wśród konkurencji i wzbudzą zainteresowanie pacjentów. Walka o klientów powinna obejmować także Internet. Odpowiednio dobrana i przeprowadzona strategia to podstawa.

Mocny wizerunek w sieci to klucz do sukcesu

W jaki sposób pacjenci dowiadują się o oferowanych usługach medycznych? Z Internetu. I właśnie dlatego ważne jest, by potencjał tego narzędzia wykorzystać maksymalnie. Jeśli klinika medyczna będzie obecna w sieci, będzie też istniała w świadomości potencjalnych pacjentów.

"Mocny wizerunek w sieci to klucz do sukcesu. Ludzie chętnie korzystają z usług klinik medycznych, które w ich mniemaniu jawią się jako eksperci. Dlatego wszelkie działania w zakresie e-marketingu należy rozpocząć od budowy silnego wizerunku" - podpowiada Dariusz Jurek - Head of SEO w Marketing System - agencji zajmującej się marketingiem internetowym oraz pozycjonowaniem stron. "Od 7 lat zajmuję się tematyką marketingu internetowego. Swoją wiedzę rozszerzałem za granicą - w amerykańskiej międzynarodowej firmie SEO Bruce Clay Inc., a ponadto stale uczestniczę w krajowych i zagranicznych kursach oraz konferencjach branżowych. Dzięki doświadczeniu i wiedzy udało się opracować skuteczną strategię e-marketingową, którą z sukcesem wykorzystujemy w pracy dla mniejszych i dużych klinik stomatologicznych czy centrów medycznych, które się do nas zgłaszają. Żeby osiągnąć zamierzone efekty, należy przede wszystkim prowadzić kompleksowe działania, ponieważ koncentrowanie się na jednym obszarze najczęściej daje krótkofalowe rezultaty" - dodaje.

Ważne dopasowanie narzędzi marketingowych

Kliniki stomatologiczne i centra medyczne zwykle prowadzą działania marketingowe. Najczęściej jednak nie zauważają większych widocznych rezultatów. Potwierdza to również ekspert Marketing System - agencji, która współpracuje z ponad 150 firmami z branży Health&Beauty - "Zgłaszają się do nas mniejsze i większe kliniki, które do tej pory korzystały z konwencjonalnych działań marketingowych, a które nie przyniosły większych efektów. Nasze doświadczenie wskazuje również na nieodpowiedni dobór narzędzi względem charakterystyki i zakresu działań. To wszystko przekłada się na słabe rezultaty albo brak efektów w ogóle".

Firmowa strona www to podstawa, bo właściwie to ona daje początek działaniom w zakresie marketingu internetowego. Istotne znaczenie ma jednak odpowiednia optymalizacja, czyli dostosowanie witryny pod kątem wyszukiwarki Google. Agencja Marketing System oferuje usługi w zakresie analityki internetowej oraz audytu SEO, dzięki czemu witryny firmowe klinik stomatologicznych i medycznych są widoczne w wyszukiwarce. Poprawna optymalizacja strony to także kwestia istotna z punktu widzenia pozycjonowania. "Ważne, by witryna była optymalizowana i pozycjonowana przez specjalistów. Bardzo często zdarzają się przypadki, gdy do Marketing System zgłaszają się kliniki, których strony posiadają nałożone przez Google filtry lub całkowicie wypadły z indeksu. Jest to efektem nieprofesjonalnych działań SEO agencji-krzaków. I chociaż skutki ich nieprzemyślanego działania można odwrócić, zwykle zajmuje to znacznie więcej czasu. Dlatego doradzamy wszystkim klinikom od razu oddać się w ręce specjalistów" - dodaje Dariusz Jurek.

Dążąc do wzmocnienia wizerunku kliniki medycznej czy stomatologicznej, należy także wziąć pod uwagę działania z zakresu content marketingu czy e-PR. "Prowadząc działania e-marketingowe, wykorzystujemy współpracę z serwisami kobiecymi oraz właścicielami blogów. Nasze doświadczenie potwierdza bowiem skuteczność działań w zakresie publikowania artykułów branżowych, które przedstawiają klinikę jako eksperta w danej dziedzinie. To pozwala wzmocnić wizerunek, a jednocześnie wygenerować dodatkowy ruch alternatywny, a nie tylko z wyszukiwarki. Pozytywne rekomendacje klientów świadczą o skuteczności naszych działań." - podpowiada specjalista.


Marketing System zaprasza wszytskie firmy zainteresowane współpraca : dariuszjurek.pl


Dodaj komentarz lub opinię


Autor:

Treść*:


» Odpowiedz

Opinie i komentarze (4)

AutorWypowiedź

Ola Maliniak

2014-08-06 22:18:35

Ja szukam informacji o lekarzach w Internecie a nie w kolejce pod gabinetem. Jak nie ma nic o lekarzu, czy klice w Internecie, to dla mnie ona nie jest warta zaufania. Popieram Dariusza Jurka i jego opinię, że branża medyczna więcej uwagi powinna poświęcić swojemu wizerunkowi w Internecie.

Nfvovera

2022-06-24 03:53:13

essay topics discussion reasons why cell phones should not be allowed in school essay https://essaytruelist.com/

WrrLuddy

2022-06-24 06:08:53

university of michigan sample admission essay essay writing flood in assam https://essayrightversion.com/

JbdgZentainue

2022-06-25 08:28:23

college application essay checker essay on art and craft exhibition https://essayanalyticok.com/

Zadaj pytanie Ekspertowi

Porady Eksperta

Jeżeli w naszej bazie brakuje
odpowiedzi na Twoje pytanie
zapytaj naszego Eksperta

Najnowsze wątki na forum

medycyna pracy on line

Jak ważne są badania medycyny pracy warszawa...

Kami_77777 | 2022-06-29 21:28

OSZUST MALUTA ZABIJA WILHELMA.RATUNKU POMOCY = 516 809 201

MALUTA WILHELMA ZABIŁA I ARTYKUŁ 35 USTAWY 18.V.21 17:00 MALUTA ŚMIERTELNY...

Zamordowany Wilhelm PRZEZ Zabójcę Maluta | 2022-06-29 10:09